CENTIO Professional IT Security е победител в категорията Клиентска политика на Forbes Business Awards 2018.
Наградата е поредното признание за усилията на екип, технологии, иновации, познания, политики и процеси клиентът ни да получи по-добра услуга и по-добро решение от това, което очаква. Освен в България, екипът ни е носител на 4 награди Master of Customer Loyalty на ESET на глобално ниво, в конкуренция с над 160 държави и партньори.
Трите фактора, които ни водят в отношенията си с клиенти и партньори са:
- Следване на най-високите стандарти за качество
- Спазваме обещанията си
- Даваме повече, отколкото клиентът очаква
„Информационната сигурност е индустрия, където всеки компромис с качеството може да струва милиони, да доведе до загуба на работни места или да нанесе дълбоки белези в личния живот на работещите за клиентите ни. Ето защо вярваме, че честното и отговорно отношение към клиентите носи ползи не само за бизнеса като бизнес, но и за цялото общество,“ коментира при връчването на наградата Константин Веселинов, основател и управител на CENTIO Professional IT Security.
„При работата с клиенти залагаме на утвърдени подходи, които са изградени върху етичното бизнес поведение, толерантността и творческото мислене. Обучаваме екипа си на твърди и меки умения. Резултатът от това е, че над 95% от бизнес клиентите ни регулярно подновяват лицензите си,“ добави той.
Ясно доказателство за усилията ни е средната оценка на клиентите ни от цялостното обслужване – 9.7 (при максимални 10 точки), а от техническата поддръжка – 9.6 (данните са от регулярни вътрешни проучвания на клиентската удовлетвореност и са актуални към края на октомври 2018 г.)
Екипът ни бе отличен сред пет финалисти, сред които Domestina, TESY, ЕС ДИ АЙ ГРУП ООД и Скейл Фокус АД. Поздравяваме екипите им и им пожелаваме успех във всички бъдещи начинания.